Topic-icon Overlijden Kees Oostema

Vandaag bereikte mij het uiterst trieste bericht dat Kees Oostema, de vader van Roy, 24 augustus j.l. in zijn slaap is overleden.

Ik wil graag zijn echtgenote Martina, kinderen Roy en Antoinette en aanhang Elsje en Dick via deze onsympathieke weg zeer veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.

Ik ken Kees zelf van Modelvliegclub Midden Nederland, waarin in de tijd dat er wél een veld was én wedstrijdvliegers, Kees zeer actief aanwezig was (samen met Roy uiteraard). Kees bracht altijd erg veel gezelligheid en g*dverdomme's met zich mee, maar had ondertussen óók een goede kijk op F3A en alles wat daarin meespeelde. Op Kees kon je vertrouwen dat als je het slecht gedaan had, hij geen politiek correct antwoord gaf, maar gewoon eerlijk en hardop exlameerde dat het volslagen kut was wat je gedaan had. Stond tegenover dat als iets goed was, Kees dat óók kon vertellen. Kees was het schoolvoorbeeld van iemand die het hart op de goede plek had zitten.

Ook mijn vrouw, Mireille, zal Kees missen en is verdrietig over dit bericht. Dus ook names haar veel sterkte.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.153 seconden
Go to Top