Topic-icon Deelname

Ha Allen,
Met het risico 'spuit11' genoemd te worden...
Ik zie team Nederland niet in de deelnemerslijst staan.
Hoop toch dat dit niet waar is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Hoi Hans,
Inderdaad heeft Nederland zich niet ingeschreven.
Dit vanwege de extreem hoge deelnamekosten en het volledig ontbreken van enige financiële steun vanuit de KNVvL.
4 X vliegen voor 700 Euro inschrijfgeld is te duur. Daar bovenop komen nog een keer de reis-en verblijfskosten.
(Zwitserland is heel erg duur geworden)
De deelnemers geven hun (eigen) geld liever uit aan het deelnemen aan Worldcup wedstrijden.
Vandaar.
Wanneer zie ik jou weer op de wedstrijden terug?
Grtz,
Henny

Ha Henny,
Wat jammer om te horen. Heb nl al een huisje in de buurt geboekt om te gaan kijken.
Kan ik natuurlijk alsnog doen maar is een stuk minder interessant zonder de landgenoten.
Matthijs en Ilse kennen Zwitserland niet, een leuke vakantie gaat het in ieder geval worden.
Andere vakantieweek is rond Grindelwald.
Heb deze week het stof van de toestellen geblazen. Laatste F3A vliegerij was voor mij de finale in Oss 2012.
Ik kom zondag even langs om te kijken of de sfeer me weer gaat pakken....
Groet,
Hans

Zonde, en raar, dat de KNVvL hier niets mee doet. Reis- en verblijfskosten kun je nog over discusseren, maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat 'de bond' de inschrijving voor een EK/WK ophoest. De afdeling modelvliegsport brengt toch genoeg geld in het laatje, zou je denken.

Ik begrijp het principiele standpunt erachter. Echter, als suggestie, als zaken te duur zijn, zou je het wellicht kunnen crowdfunden.

Enkele plaatjes.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden
Go to Top